załącznik do uchwały nr 10/2019/2020
Rady Pedagogicznej Przedszkola Bajka w Gębicach
z dnia 28 sierpnia 2020 r.
Przedszkole BAJKA w Gębicach
PLAN PRACY PRZEDSZKOLA
na rok szkolny 2020-2021
Podstawy prawne
- Statut Przedszkola
- Wnioski z nadzoru pedagogicznego sprawowanego w roku szkolnym 2019/20
- Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa ustalone na rok 2020/21
-
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 910) ze zm.
-
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r., poz. 1327) ze zm.
-
Rozporządzenie z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1658 ze zm.)
-
Rozporządzenie z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz. U. z 2017 r. poz. 1611 ze zm.)
-
Rozporządzenie MEN z dnia z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego (…) (Dz. U. z 2017 r. poz. 356 ze zm.)
-
Rozporządzenie MENiS z dnia 31.12.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny
w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2020, poz. 1166 ze zm.) -
Rozporządzenie MEN z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych… (Dz.U. z 2020 r. , poz. 1309)
- Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1280)
- Rozporządzenie MEN z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r., poz. 1055)
- Rozporządzenie MEN z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji
publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. z 2019 r., poz. 502 ze zm.)
- Rozporządzenie MEN z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz. U. z 2019 r., poz. 325)
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA NA ROK 2020/21
1. Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkołach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej. Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów.
2. Wdrażanie zmian w kształceniu zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia osób dorosłych.
3. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych.
4. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych.
5. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.
REKOMENDACJE DYREKTORA
ze sprawowanego nadzoru w II półroczu roku szkolnego 2019/20:
REKOMENDACJE:
(wynikające z wniosków z ewaluacji)
- Planować kształtowanie kompetencji matematycznych podczas zajęć dydaktycznych w kolejności z programu.
(Wynikające ze wspomagania)
- Doskonalić sposób formułowania wniosków z analizy półrocznej pracy z grupą w sposób konkretny oparty na analizie przeprowadzonych działań- K. Szpulecka, A. Walenciak, B. Szpulecka-Owsińska
- W informacji z realizacji wniosków z poprzedniego półrocza wskazywać wykonane konkretne działania- E.Marczewska, B.Szpulecka-Owsińska
(Wynikające z monitorowania)
- Zasady postępowania wobec środowiska naturalnego uwzględniać w kodeksach grupowych.
Uchwała nr 7/2019/2020
Rady Pedagogicznej Przedszkola BAJKA w Gębicach
z dnia 29 czerwca 2020 roku
w sprawie sposobu wykorzystania wyników nadzoru pedagogicznego do doskonalenia pracy przedszkola
Na podstawie art. 70 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. Z 2020 r. poz. 910) ., statutu przedszkola oraz własnego regulaminu, rada pedagogiczna uchwala co następuje:
§ 1.
Ustala się wykorzystanie wyników nadzoru pedagogicznego sformułowanych przez dyrektora Przedszkola BAJKA w Gębicach po II półroczu 2019/20 w następujący sposób:
1) Doskonalenie działań nauczycieli zakresie:
a) Planowania odnośnie kształtowania kompetencji matematycznych podczas zajęć dydaktycznych w kolejności z programu,
b) Uwzględniania w kodeksach grupowych zasad wobec środowiska naturalnego.
2) Organizacja wsparcia dla nauczycieli
a)Doskonalenia sposobu formułowania wniosków z analizy półrocznej pracy z grupą w sposób
konkretny oparty na analizie przeprowadzonych działań- K. Szpulecka, A.Walenciak, B.
Szpulecka-Owsińska
b) Wskazywania konkretnych działań przedstawionych w informacji z realizacji wniosków z
- poprzedniego połrocza- E. Marczewska, B. Szpulecka-Owsińska
§ 2.
- Wykonanie zadań zawartych w § 1. w punktach 1 powierza się nauczycielom przedszkola.
- Wykonanie zadań zawartych w § 1 punkcie 2 powierza się dyrektorowi przedszkola.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
procesy wspomagania rozwoju i edukacji |
||||||
Zadanie i podstawa prawna |
Sposób realizacji |
Odpowiedzialny |
Termin realizacji |
|||
Tworzenie warunków do realizacji podstawy programowej (Ustawa prawo oświatowe, Ustawa o systemie oświaty Rozporządzenie MEN w sprawie podstawy programowej) |
Ustalenie przedszkolnego zestawu programów na rok 2020/21 zaopiniowanie przez RP |
Dyrektor |
do 1.09.2020 |
|||
Ustalenie ramowego rozkładu dnia na wniosek rady pedagogicznej – dla dzieci młodszych i starszych – różnorodne formy aktywności |
Dyrektor |
do 1.09.2020 |
||||
Ustalenie obowiązującej dokumentacji nauczycieli i sposobu jej prowadzenia |
Dyrektor |
do 1.09.2020 |
||||
Organizacja przestrzeni edukacyjnej w salach z uwzględnieniem zaleceń do realizacji podstawy programowej, m.in. kąciki zainteresowań oraz środki do aktywności twórczej |
Wszyscy nauczyciele |
do 1.09.2020 |
||||
Wystawy tematyczne – akcesoria lub/i książki, albumy |
Wszyscy nauczyciele |
do każdego tematu |
||||
Działania profilaktyczno-wychowawcze (Zadania przedszkola – podstawa programowa Kierunek polityki oświatowej państwa) Działania profilaktyczno-wychowawcze Działania profilaktyczno-wychowawcze Działania profilaktyczno-wychowawcze |
Wychowanie do wartości – planowe objaśnienie dzieciom istoty wartości w tematach kompleksowych/projektach:
|
Wszyscy nauczyciele |
W tematyce kompleksowej 1 x w miesiącu |
|||
Przygotowanie formy graficznej kodeksu przedszkolaka w salach – ustalenie z dziećmi norm zachowania wynikających z poznawanych wartości – uzupełnianie w ciągu roku szkolnego |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Prezentacja i uzgodnienie z rodzicami:
|
Wszyscy nauczyciele |
Wrzesień |
||||
Wdrożenie ,, Katalogu wartości” |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Kształtowanie kompetencji społecznych poprzez:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Promocja zdrowego stylu życia– aktywność ruchowa(zdrowie jako wartość):
|
Nauczyciele n –le 3,4 l n – le 5,6 l Wszyscy nauczyciele |
codziennie min. 3x w tyg. min. 2x w tyg.. codziennie min. 2 dziennie |
||||
Promocja zdrowego stylu życia (zdrowie jako wartość):
|
Wszyscy nauczyciele |
W ciągu roku |
||||
Promocja zdrowego stylu życia– zdrowe żywienie(zdrowie jako wartość):
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Kultura zachowania– wprowadzenie zasad:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Profilaktyka i niwelowanie zagrożeń w relacjach społecznych – bajkoterapia:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Bezpieczeństwo:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Kształtowanie kompetencji kluczowych w toku realizacji podstawy programowej (zalecenie Parlamentu europejskiego, Rozporządzenie MEN w sprawie podstawy programowej) |
Wspieranie rozwoju mowy komunikatywnej:
|
Wszyscy nauczyciele nauczyciele 5,6 l nauczyciele grup n-le 4-6 l n – le 4-6 l |
Na bieżąco, cały rok | |||
Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo – techniczne:
|
Wszyscy nauczyciele |
min. 1 zajęcie dydaktyczne w tygodniu na bieżąco, cały rok |
||||
Kompetencje informatyczne:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok | ||||
Rozwijanie umiejętności uczenia się:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok | ||||
Inicjatywność i przedsiębiorczość:
|
Nauczyciele n-le 5, 6 l n-le 3,4 l n-le 5,6 l n-le 4- 6 l n-le 6l n-le 5,6l |
Cały rok | ||||
Świadomość i ekspresja kulturalna:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Edukacja przyrodnicza- priorytet | Realizacja działań przyrodniczych obejmującego m.in.:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
|||
Publikacja materiałów dla rodziców na temat przyrody na tablicy/stronie internetowej przedszkola |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Wprowadzenie kodeksu ekologicznego dla społeczności przedszkolnej
|
Wszyscy nauczyciele |
Październik z uzupełnieniem w ciągu roku |
||||
Rozbudzanie zainteresowań ekologicznych i przyrodniczych wśród dzieci
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok Grudzień Na bieżąco |
||||
Zaznajomienie z podstawowymi zasadami ochrony środowiska i zrozumienie konieczności ich przestrzegania |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Aktywne uczestnictwo w poznaniu przyrody poprzez oglądanie, szukanie, obserwacje, badanie i eksperymentowanie oraz formułowanie wniosków i spostrzeżeń
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok wrzesień cały rok |
||||
Kształtowanie wiadomości niezbędnych do selektywnej zbiórki odpadów i zrozumienie potrzeby segregacji śmieci |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Zdobywanie doświadczenia w realizacji działań edukacyjnych poprzez realizację zadań ogólnopolskich kampanii i udział w konkursach zewnętrznych z zakresu edukacji ekologicznej i przyrodniczej |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Realizacja ogólnopolskiego programu edukacyjnego dla przedszkoli z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. – ,, Skąd się biorą produkty ekologiczne” |
A. Walenciak W. Pilarczyk |
Cały rok |
||||
Doradztwo zawodowe (Ustawa prawo oświatowe, Rozporządzenie MEN w sprawie doradztwa) |
Realizacja innowacji pedagogicznej- ,, Ogród zmysłów”-projekt rozwijający umiejętności i uzdolnienia u dzieci w wieku przedszkolnym m. in poprzez doradztwo zawodowe |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
|||
Poznanie zawodów rodziców dzieci uczęszczających do grup przedszkolnych – zaproszenie ich do przedszkola w charakterze ekspertów |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Poznanie instytucji użyteczności społecznej oraz ludzi pracujących w tych instytucjach
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Poznanie cyklu produkcyjnego wybranych produktów i zawodów z tym związanych:
|
Nauczyciele 5,6 latków |
Cały rok |
||||
Organizowanie zabaw tematycznych odpowiednio do poznawanych zawodów i instytucji – gromadzenie akcesoriów we współpracy z instytucjami i rodzicami |
Nauczyciele grup |
Cały rok |
||||
Konkurs plastyczny- grupowy „Moi rodzice pracują” |
Nauczyciele grup |
Cały rok |
||||
wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka i pomoc psychologiczno-pedagogiczna |
||||||
Zadanie i podstawa prawna |
Sposób realizacji |
Odpowiedzialny |
Termin realizacji |
|||
Rozpoznawanie potrzeb i możliwości wychowanków oraz ich sytuacji społecznej (Wymaganie nr 5, Rozporządzenie MEN o pomocy pp, Wymaganie nr 2, statut) |
Obserwacje pedagogiczne wstępne |
Wszyscy nauczyciele |
do 20.10 |
|||
Rozpoznanie sytuacji społecznej dzieci – ankieta – przy akceptacji rodziców |
Wszyscy nauczyciele |
do 20.10 |
||||
Ustalenie wniosków do indywidualizacji i udzielania pomocy pp w toku bieżącej pracy – wpisanie ich do indywidualnych arkuszy obserwacji |
Wszyscy nauczyciele |
do 30.10 |
||||
Przekazanie dyrektorowi wykazu dzieci objętych pomocą pp w toku bieżącej pracy i indywidualizacją oddziaływań |
Wszyscy nauczyciele |
do10.11 |
||||
Obserwacje pedagogiczne końcowe |
Wszyscy nauczyciele |
do 20.04 |
||||
Analiza ilościowo-jakościowa w odniesieniu do dziecka i grupy (ewaluacja pracy z dz.) |
Wszyscy nauczyciele |
do 31.05 |
||||
Realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli (Wymaganie nr 5, Rozporządzenie MEN o pomocy pp, statut) |
Indywidualizacja oddziaływań podczas zajęć dydaktycznych oraz innych sytuacji w ciągu dnia – odpowiednio do wniosków poobserwacyjnych |
Wszyscy nauczyciele |
Na bieżąco |
|||
Praca indywidualna i w małych zespołach – – odpowiednio do wniosków poobserwacyjnych, dokumentowanie w dziennikach |
Wszyscy nauczyciele |
min. 3 razy w tygodniu |
||||
Wdrażanie zaleceń opinii i orzeczeń skierowanych do nauczycieli |
Wszyscy nauczyciele |
Na bieżąco |
||||
Realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez specjalistów, realizacja orzeczeń i opinii (Wymaganie nr 5, Rozporządzenie o pomocy pp i kształceniu specjalnym, statut) |
Zaplanowanie form pomocy pp dla dzieci – jako wynik obserwacji nauczycieli i przedszkolnych specjalistów |
Dyrektor |
wg potrzeb |
|||
Analiza orzeczeń i opinii, zaplanowanie form pomocy pp dla dzieci oraz zajęć rewalidacyjnych |
Dyrektor |
po analizie opinii i orzeczeń |
||||
Opracowanie przez dyrektora lub wyznaczonego koordynatora przedszkolnego planu pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uwzględnieniem zgłoszeń nauczycieli, specjalistów oraz opinii, orzeczeń |
Dyrektor/koordynator pomocy pp |
5.11.19 |
||||
Realizacja form pomocy p-p – dokumentowanie w odrębnych dziennikach |
Specjaliści |
Od dnia powołania zespołów p-p |
||||
Ocena efektywności realizowanych form pomocy p-p (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, terapia logopedyczna, inne) |
Specjaliści |
po każdym półroczu |
||||
Prowadzenie odrębnych teczek dla dzieci objętych formami pomocy p-p |
Nauczyciele grup |
Od dnia objęcia poszczególnych dzieci pomocą psychologiczno-pedagogiczną |
||||
Analiza gotowości szkolnej (Rozporządzenia MEN o pomocy pp, o drukach i świadectwach, o podstawie programowej, statut) |
Analiza gotowości szkolnej |
Nauczyciele grup 6 l i ewent. 5l |
Do 20.04.2021 |
|||
Przygotowanie informacji o gotowości szkolnej na druku MEN |
Nauczyciele grup 6 l i 5l wg wniosków |
Do 30.04.2021 |
||||
Opracowanie zestawienia zbiorczego ilościowo-jakościowego wyników badania gotowości szkolnej – przekazanie dyrektorowi |
Nauczyciele grup 6 l i ewent. 5l |
Do 31.05.2021 |
||||
Organizacja teatrzyków |
Dyrektor |
raz w miesiącu |
||||
Dyrektor |
raz w miesiącu |
|||||
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla rodziców i nauczycieli (Rozporządzenie o pomocy pp, statut) |
Porady, konsultacje specjalistów dla rodziców i nauczycieli |
Specjaliści |
W ciągu roku |
|||
Warsztaty „Wyznaczanie granic – doskonalenie umiejętności wychowawczych rodziców” |
Psycholog |
W II półroczu |
||||
Warsztaty „Jak pomóc dziecku w osiągnięciu gotowości szkolonej” |
Pracownicy PPP w Mogilnie |
W I półroczu |
||||
współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym |
||||||
Zadanie i podstawa prawna |
Sposób realizacji |
Odpowiedzialny | Termin realizacji | |||
Współpraca z rodzicami i wspieranie rodziny w wychowywaniu dzieci (wymaganie nr 6) |
Opracowanie grupowych planów współpracy z rodzicami |
Nauczyciele grup |
Do 5.09.2020 |
|||
Prezentacja rodzicom aktualnej procedury bezpieczeństwa związanej z bezpieczeństwem epidemicznym – uzgodnienia |
Dyrektor |
Przed 1.09 |
||||
Zebrania z rodzicami /rozpoczynające rok/:
|
Nauczyciele grup |
Do 15.09.2020 |
||||
Spotkanie przedstawicieli rodziców z dyrektorem – organizacja działań rady rodziców |
Dyrektor |
Do 14.09.2020 |
||||
Ustalenie potrzeb dzieci oraz innych ważnych informacji na temat rozwoju dzieci, w tym poznanie ich sytuacji społecznej – wywiad z rodzicami – informacje pozyskane za zgodą rodziców |
Wszyscy nauczyciele |
Do 20 października |
||||
Przekazanie informacji za pomocą portalu społecznościowego dla rodziców/przesyłanie/publikacja – o zadaniach realizowanych w przedszkolu |
Nauczyciele Dyrektor Rada Rodziców |
Cały rok |
||||
Dzień Informacji dla rodziców – przekazanie informacji o wynikach obserwacji, o postępach dzieci |
Nauczyciele Dyrektor |
Listopad 2020 Kwiecień 2021 |
||||
Dokumentowanie współpracy z rodzicami:
|
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok |
||||
Współpraca z instytucjami na rzecz rozwoju wychowanków (wymaganie nr 7) |
Przekazanie informacji dyrektorom szkół o realizacji obowiązku przedszkolnego przez dz. 6 l |
Dyrektor |
30.09 |
|||
Nawiązanie bliższej współpracy ze Szkołą Podstawową:
|
Nauczyciele grupy 5,6 l |
Cały rok |
||||
Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną:
|
Nauczyciele Dyrektor Dyrektor Dyrektor Wszyscy nauczyciele |
W ciągu roku 3 h w miesiącu 1 x w miesiącu |
||||
Udział w konkursach organizowanych przez inne przedszkola | ||||||
Udział w akcji „Świat sobie nie poradzi, segregujmy więc odpady” | ||||||
Udział w akcji „Góra grosza” | ||||||
Udział w WOŚP | ||||||
Wycieczki, imprezy (statut, rozporządzenie MEN |
Wycieczka do lasu |
Nauczyciele 4,5,6 l |
październik |
|||
organizacja i zarządzanie Przedszkolem |
||||||
Zadanie i podstawa prawna |
Sposób realizacji |
Odpowiedzialny |
Termin realizacji |
|||
Organizacja systemu pracy zespołowej w przedszkolu (wymaganie nr 1) |
Powołanie zespołów zadaniowych – wybór przewodniczących |
Dyrektor |
Do 1.09 |
|||
Opracowanie planów pracy przez zespoły zadaniowe, w tym z wykorzystaniem zadań rocznego planu |
Przewodniczący zespołów |
30.09 |
||||
Przekazanie informacji o realizacji zadań przez zespoły – pisemne złożenie informacji dyrektorowi |
Koordynatorzy zespołów |
po II półroczu lub wg potrzeb |
||||
Doskonalenie przestrzeni edukacyjnej i warunków do statutowej działalności przedszkola (wymaganie nr 9) |
Przegląd budynku, urządzeń i terenu przedszkolnego pod względem technicznym, w tym bezpieczeństwa – protokół |
Dyrektor, powołana komisja |
do 14.09 |
|||
Doposażenie przedszkola o zabawki |
Dyrektor Rada Rodziców |
Cały rok |
||||
Założenie strony internetowej w przedszkolu |
Dyrektor Rada Rodziców |
Wrzesień 2020 |
||||
Doskonalenie systemu prawa wewnętrznego (prawo oświatowe) |
Aktualizacja statutu do zmian w prawie oświatowym |
Zespół ds. procedur i regulaminów |
Na bieżąco w ciągu roku w oparciu o nowe przepisy |
|||
Wprowadzenie zmodyfikowanej procedury bezpieczeństwa w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 |
Dyrektor |
Od 01.09.2020 |
||||
Aktualizacja procedury bezpieczeństwa -COVID-19 |
Zespół ds. procedur i regulaminów |
Na bieżąco wg sytuacji epidemicznej i zaleceń GIS |
||||
Wydarzenia i tradycje przedszkolne (statut) |
Sprzątanie świata |
Wszyscy nauczyciele |
wrzesień |
|||
Dzień Przedszkolaka |
Wszyscy nauczyciele |
wrzesień |
||||
Święto Odzyskania Niepodległości |
Wszyscy nauczyciele |
listopad |
||||
Dzień Misia |
Wszyscy nauczyciele |
listopad |
||||
Mikołajki |
Wszyscy nauczyciele |
grudzień |
||||
Wigilia w przedszkolu Kolędowanie |
Wszyscy nauczyciele |
grudzień |
||||
Dzien Babci i Dziadka- przygotowywanie upominków |
Wszyscy nauczyciele |
styczeń |
||||
Powitanie Wiosny |
Wszyscy nauczyciele |
marzec |
||||
Wielkanocny poranek |
Wszyscy nauczyciele |
Marzec/kwiecień |
||||
Dzień Ziemi |
Wszyscy nauczyciele |
kwiecień |
||||
Święto Rodziny |
Wszyscy nauczyciele |
Maj/czerwiec |
||||
Pożegnanie Przedszkola |
Nauczyciele 6l |
czerwiec |
PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI i ZAJĘĆ DODATKOWYCH, POMOC PP:
Lp |
Zadanie |
nauczyciel/specjalista |
|
|
Założenie strony internetowej-bajkagebice.pl | Dyrektor, Rada Rodziców, Dorota Kwiatkowska | |
|
Elżbieta Marczewska, Barbara Szpulecka-Owsińska | ||
|
Biblioteka | Dorota Kwiatkowska | |
|
Sprzęt nagłaśniający | Agnieszka Walenciak | |
|
Płytoteka | Katarzyna Szpulecka | |
|
Szatnia – dekoracje, ogłoszenia | IX-XI Agnieszka Walenciak; XII-II- Katarzyna Szpulecka, III-IV- Barbara Szpulecka-Owsińska; V-VI- Dorota Kwiatkowska | |
|
Sprzęt sportowy i stroje | B. Szpulecka-Owsińska | |
ZAJĘCIA DODATKOWE BEZPŁATNE |
|||
|
Religia | Dorota Grzechowska | |
|
Język angielski | Marta Tollak-Łożyńska | |
|
Zajęcia z sensoplastyki | Anna Wojtasińska-Tokarczyk | |
POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA |
|||
|
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne | Barbara Szpulecka -Owsińska | |
|
Terapia logopedyczna | Iwona Golis, Anna Wojtasińska-Tokarczyk | |
|
Nauka gry na flecie prostym | Katarzyna Szpulecka | |
|
Kółko plastyczne | Agnieszka Walenciak | |
INNE ZAJĘCIA DODATKOWE |
|||
|
Kółko rytmiczno- taneczne | Barbara Szpulecka-Owsińska, Dorota Kwiatkowska |
ZESPOŁY ZADANIOWE NAUCZYCIELI
Lp |
zespół |
Skład zespołu |
przewodniczący |
|
ds. programowych i edukacji |
|
Katarzyna Szpulecka |
|
ds. ewaluacji |
|
Wioletta Pilarczyk |
|
ds. promocji | Katarzyna- Szpulecka
|
Dorota Kwiatkowska |
|
ds. procedur i regulaminów |
|
Agnieszka Walenciak |
|
ds. kontroli zarządczej |
|
Wioletta Pilarczyk |
Przyjęto uchwałą Rady Pedagogicznej nr 10/2019/20 w dniu 28 sierpnia 2020 r.
Wioletta Pilarczyk
…………………………………………..
Podpis dyrektora